Izvrsna usluga klijentima zahtjeva posebnu predanost integritetu, odgovornosti i etičnosti. BDO zahtjeva najviše standarde etike i usklađenosti sa internim politikama i vanjskim zakonima i regulativama. Od svih naših zaposlenika se očekuje da se pridžavaju ključnih vrijednosti BDO-a, te pružaju visoko etičko, radno i profesionalno ponašanje.
U prilogu se nalazi odluka o imenovanju osobe kojoj se prijavljuju povrede propisa te kontakt podaci osobe:
MISLAV ZIDAR
Manager / Audit & Assurance
Mobile: +385 91 2395 742
Radnička cesta 180
VI floor
10000 Zagreb
Odluka o imenovanju osobe kojoj se prijavljuju povrede propisa
Izvješće o transparentnosti 2023.
Izvješće o transparentnosti 2022.
Izvjesce o transparentnosti 2021.
Izvjesce o transparentnosti za 2020.
Izvjesce o transparentnosti za 2019.
Izvjesce o transparentnosti za 2018. - azurirano
Izvjesce o transparentnosti za 2018.
Izvjesce o transparentnosti za 2017.
Izvjesce o transparentnosti za 2016.
Izvjesce o transparentnosti za 2015.
Izvjesce o transparentnosti za 2014.