Upravljanje plaćama osoblja i obračun plaća
Vi određujete sadržaj naše usluge!
Upravljanje osobljem shvaćamo kao složenu konstrukciju sa širokim spektrom partnera, interesa i zahtjeva.
Oslobodite sebe i svoje zaposlenike aktivnosti vezanih za kadrovsku administraciju.
Od jednostavnog obračuna plaća do potpune digitalne kadrovske administracije, od jednostavnog upita o procjeni složenih činjenica, do izvršenja porezne revizije.
Ne vidimo se kao sustav obračuna plaća za porez na plaće i socijalno osiguranje. Željeli bismo biti vaš snažan partner u upravljanju osobljem i unijeti naše iskustvo i kvalificirane zaposlenike u vaše procese i sustave ili zajedno s vama razgovarati o potencijalima optimizacije.
Oslobodite se za svoju osnovnu djelatnost!
Usluge kadrovske administracije
- Bruto/neto obračuni
- Građevinski i kolektivni ugovori o plaćama, ugovori o radu
- Utvrđivanje i registracija poreza na dohodak
- Izjave o doprinosima i obavijesti ustanovama socijalnog osiguranja
- Tekuće vođenje i zatvaranje platnih računa
- Praćenje minimalne plaće
- Elektronsko dugoročno arhiviranje za cijelo razdoblje čuvanja
- Postavljanje i promjena podataka o zaposlenicima
- Mirovinski planovi poduzeća, kapitalna davanja, naknade u naravi, sudjelovanje zaposlenika, prilozi, zajmovi poslodavca
- Određivanje i računovodstvo varijabilnih komponenti plaća/plaća, kao npr
- Obračun plaće po satu i prosječna pohrana (fantomska plaća), prekovremeni sati, prisutnosti i izostanci, računi radnog vremena, bonus plaće, nedjelje, državni praznici, noćni bonusi, okidači, dnevnice, putni troškovi,
- Nastavak isplate plaća, doprinosa za porodiljnu naknadu, skraćeno radno vrijeme
- Porezno savjetovanje o plaćama, socijalnom osiguranju i zakonu o zapošljavanju
- Upućivanje zaposlenika, useljenici/iseljenici
- (Digitalna) kadrovska administracija i upravljanje zaposlenicima
- Putni troškovi
- Sustav ovjeravanja
- Evaluacija i kontrola
- Rješenja sučelja za pružanje rezultata u aplikacijama u vlasništvu tvrtke
- (Elektronsko) davanje naloga za plaćanje
- Praćenje i izvođenje poreznih revizija
- Korespondencija s institucijama i uredima
- Provjera potencijala optimizacije i povećanja učinkovitosti